Huomenna puretaan
Aika huonosti on tullut kommentteja / vinkkejä masinistipalstankaan kautta.
Erityisesti kaipaan tietoa siitä, miten tuo hydraulipumppua pyörittävä akselisysteemi puretaan / mitä se pitää sisällään. Se vuotaa myös etupäästään, joten pelkkä pumpun pään tiivistäminen ei riitä. Vuoto näkyy huonosti kuvissa (ei juuri ajettu pesun jälkeen), mutta haluan siitä eroon.
Kopissa vuotokohtia on kaksi: yksitoiminen hyrauliventtiili vuotaa ja ohjaustehostimelta tulevan paluuputken banjoliitin vuotaa. Suunnitelmana on vetää pumpulta uusi paineletku 2x2 + 1x1 venttiilipöydälle (sarjanipalla) ja sarjanipalta paine nostolaitteelle alkuperäiseen paikkaan. Tuossa yhteydessä ajattelin poistaa kokonaan tuon alkuperäisen yksitoimisen venttiilin. Onnistuuko vain poistamalla tuo venttiililimppu välistä?
Paluun vetäminen venttiilipöydältä mietityttää myös. Monet ovat tehneet sen nostolaitteen töyttökorkin läpi. Valmetissa on toisaalta vasemmalla puolella yksi sen näköinen proppu, että siihen voisi laittaa paluun. Siis vasemmalla puolella ohjauksen hydrauliikan paluun takapuolella. Voiko tuohon siis laittaa paluuliitännän venttiilipöydältä?
Lisäksi mietityttää tuo vuotava ohjaustehostimen paluuliittimen banjo. Asettuukohan tuo ihan uuden tiivisteprikan vaihtamalla? Millaiseen momenttiin banjopultit tulisi kiristää?
Aika huonosti on tullut kommentteja / vinkkejä masinistipalstankaan kautta.
Erityisesti kaipaan tietoa siitä, miten tuo hydraulipumppua pyörittävä akselisysteemi puretaan / mitä se pitää sisällään. Se vuotaa myös etupäästään, joten pelkkä pumpun pään tiivistäminen ei riitä. Vuoto näkyy huonosti kuvissa (ei juuri ajettu pesun jälkeen), mutta haluan siitä eroon.
Kopissa vuotokohtia on kaksi: yksitoiminen hyrauliventtiili vuotaa ja ohjaustehostimelta tulevan paluuputken banjoliitin vuotaa. Suunnitelmana on vetää pumpulta uusi paineletku 2x2 + 1x1 venttiilipöydälle (sarjanipalla) ja sarjanipalta paine nostolaitteelle alkuperäiseen paikkaan. Tuossa yhteydessä ajattelin poistaa kokonaan tuon alkuperäisen yksitoimisen venttiilin. Onnistuuko vain poistamalla tuo venttiililimppu välistä?
Paluun vetäminen venttiilipöydältä mietityttää myös. Monet ovat tehneet sen nostolaitteen töyttökorkin läpi. Valmetissa on toisaalta vasemmalla puolella yksi sen näköinen proppu, että siihen voisi laittaa paluun. Siis vasemmalla puolella ohjauksen hydrauliikan paluun takapuolella. Voiko tuohon siis laittaa paluuliitännän venttiilipöydältä?
Lisäksi mietityttää tuo vuotava ohjaustehostimen paluuliittimen banjo. Asettuukohan tuo ihan uuden tiivisteprikan vaihtamalla? Millaiseen momenttiin banjopultit tulisi kiristää?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti